روش ساخت سنگ با استفاده از بتن

چهارشنبه 24 شهريور 1395
10:18
زهرا مرزبان

روش ساخت سنگ با استفاده از بتن

ساخت سنگ مصنوعی می تواند برای خیلی از افراد جالب باشد. با ترکیب مهارت های ساخت و سازهای پایه و خلاقیت هنری شما می توانید با استفاده از بتن، سنگهای مصنوعی زیبایی ایجاد کنید. به گونه ای که ظاهری بسیار مشابه با تخته سنگ های طبیعی داشته باشند. ایجاد و ساخت سنگ مصنوعی با استفاده از بتن ، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. علاوه بر این این سنگ های ساخته شده از بتن نسبتا سبک وزن تر از سنگ طبیعی است. در اینجا قصد داریم شما را با مراحل ساخت سنگ با استتفاده از بتن آشنا کنیم.

ابتدا یک ماده ای را به عنوان پایه ای برای شکل گیری سنگ خود انتخاب کنید. شما برای ساخت سنگ با استفاده از بتن می توانید از موادی همچون کارتن، فوم و یا روزنامه مچاله شده به عنوان مبنای سنگ استفاده کنید. بعد از انتخاب پایه، آن را به شکل یک سنگ در بیاورید.

سپس آن را با استفاده از سیم های شبکه ای و یا یک پارچه محکم و سخت، بپوشانید. برای بستن سنگ از یک توری فلزی استفاده کنید. فلز موجب افزایش قدرت سنگ مصنوعی می شود و ساختاری مستحکم ایجاد می کند به گونه ای که وقتی آن را در داخل مخلوط بتن قرار می دهیم، ساختار آن پایدار خواهد ماند.

مراحل ساخت سنگ مصنوعی با بتن

پس از ایجاد پایه سنگ مصنوعی، مخلوط بتن را با ترکیب آب ، سیمان و سنگ دانه ها ایجاد کنید. پس از آماده سازی بتن، با استفاده از یک ماله، بتن را بر روی پایه سنگ بریزید. فقط اندکی از زیر سنگ را با بتن نپوشانید تا بتوانید پس از شکل گیری سنگ، روزنامه و یا کارتن داخل سنگ را خارج نمایید.

مراحل ساخت سنگ مصنوعی با بتن

پس از این مرحله باید مدت زمان لازم برای خشک شدن بتن صبر نمایید. پس از سفت شدن کامل بتن، با استفاده از یک برس سطح بتن را مرتب کنید. و آن را با اسپری نودن آب شست و شو دهید.

مراحل ساخت سنگ مصنوعی با بتن

از این مرحله به بعد، ساخت سنگ با استفاده از بتن، به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد. با استفاده از رنگ سطح بتن را رنگ کنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. در نهایت سنگ مصنوعی شما آماده است و به راحتی می توانید آن را در محل دلخواه در باغ و یا حیاط خود قرار دهید.


[ بازدید : 544 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بتن | خرید بتن | قیمت بتن | فروش بتن | است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]