اشکال مختلف بتن

دوشنبه 16 آذر 1394
11:31
زهرا مرزبان

اشکال مختلف بتن

بتن به چهار شکل اساسی، با برنامه های کاربردی و خواص تولید شده منحصر به فرد تولید می شود.

  1. بتن آماده ، یکی از رایج ترین اشکال بتن است، که حدود 3/4 بتن های موجود را تشکیل می دهد. این نوع بتن در کارخانه های محلی به منظور ارسال در کامیون های دارای درام های گردان ریخته می شود.
  2. بتن پیش ساخته در محیط کارخانه قالب گیری می شوند. این نوع بتن از دسترسی کنترل کیفیت مفید در کارخانه تولید بهره مند می شود. محدوده محصولات پیش ساخته از آجر و سنگ فرش های ساخته شده از بتن تا تیر آهن های پل، اجزا ساختاری و پنل های دیواری متفاوت است. بنای بتنی یکی دیگر از تولیدات بتن است، و احتمالا به دلیل بلوک های استاندارد 8.8.16 اینچ به عنوان بهترین شناخته شده است. امروزه واحد های ساختمانی می توانند از نظر شکل، پیکربندی، رنگ، و بافت به منظور به کاربردن طیف نامحدودی از برنامه های کاربردی ساخت و ساز و نیاز های معماری دارای ارزش باشند.
  3. مواد بر مبنای سیمان، محصولاتی را ارئه می دهند که برخلاف " بتن " هستند اما هنوز از بسیاری از کیفیت های بتن بهره می برد. مواد مرسوم در این دسته عبارتند از ملات، دوغاب، موزاییک سیمانی مرمر نما. سیمان جامد و بتن غلتکی فشرده برای پیاده روها و سدها استفاده می شود.
  4. نسل جدیدی از محصولات پیشرفته شامل فیبرها و سنگ دانه های خاصی است که برای ساخت کاشی های سقفی، توفال های سیمانی ارتعاشی و غیره استفاده می شود.


[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بتن | خرید بتن | قیمت بتن | فروش بتن | است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]